برگزاری اولین دوره طرح تربیت مربی مهارت های ازدواج در استان البرز

برگزاری اولین دوره طرح تربیت مربی مهارت های ازدواج در استان البرز

به گزارش سایک نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان البرز، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری اولین دوره طرح ملی تربیت مربی مهارت های ازدواج و خانواده (TOT) در البرز به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و با مشارکت موسسه آموزش عالی مدت خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر ادامه داد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با حمایت دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان و  مشارکت موسسه آموزش عالی مدت، اولین دوره طرح ملی تربیت مربی مهارت های ازدواج و خانواده (TOT) را در استان البرز برگزار خواهد کرد.
وی افزود: این دوره روز چهارشنبه مورخ ۱۸ / ۱۲ / ۹۵ در دو کارگاه با ظرفیت ۷۰ نفر برگزار خواهد شد.
وی در خصوص شرایط شرکت در دوره گفت: متقاضیان باید متأهل، دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد در رشته های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی باشند.
وی تصریح کرد: نیروهای رسمی و پیمانی می بایست نسبت به ارائه حکم کارگزینی، کپی پروانه فعالیت و یک قطعه عکس اقدام نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: نیروهای قراردادی و حق التدریس می بایست کپی آخرین مدارک تحصیلی، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به همراه داشته باشند.
وی در پایان افزود: آخرین فرصت ثبت نام تا مورخ ۱۶ / ۱۲ / ۹۵ می باشد که متقاضیان با مراجعه حضوری به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز یا از طریق آدرس modat.ac.ir می توانند ثبت نام نموده و از نحوه برگزاری این کارگاه با خبر شوند.
بیشتر بخوانید:


telegram2 files