انتشار کتاب روان‌شناسی برای بازیگران

انتشار کتاب روان‌شناسی برای بازیگران

کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» به نویسندگی کوین پیج و ترجمه‌ پوپک رحیمی از نشر قطره برای بازیگرانی که وظیفه‌ ساخت کاراکتر را بر عهده دارند و افرادی که در حال آموزش بازیگری هستند طراحی و نوشته شده است.

سایک نیوز به نقل از ایسنا کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» نوشته کوین پیج با ترجمه‌ پوپک رحیمی از انتشارات قطره به‌ تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«روان‌شناسی برای بازیگران» مطالعه‌ای است در روان‌شناسی مدرن که به خصوص برای بازیگرانی که وظیفه‌ ساخت کاراکتر را بر عهده دارند و نیز افرادی که در حال آموزش بازیگری هستند طراحی شده است.

این مطالعه زمینه‌های مجزایی از تئوری‌های روان‌شناسانه را پوشش می‌دهد که بازیگران می‌توانند در پروسه‌ خلاقه‌ خلق و برقراری ارتباط با کاراکترهای دراماتیک از آن‌ها استفاده کنند. این کتاب ایده‌های پسااستانیسلاوسکیایی زیادی درباره‌ روان انسانی ارایه می‌کند، ایده‌هایی که توسط درخشان‌ترین اذهان قرن بیستم، از زیگموند فروید و کارل یونگ گرفته تا آبراهام مازلو و کن ویلبِر، مطرح شده‌اند و تمرینات مرحله‌به‌مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کند که در درک کاراکترها به بازیگران کمک می‌کنند تا بتوانند روی صحنه یا در مقابل دوربین به‌شکلی مؤثر به کاراکترها زندگی ببخشند.

همچنین کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» به شما یاد می‌دهد چگونه بر استرس‌ها و فضای رقابتی این رشته غلبه کنید و به‌طور ‌کلی ابزارهایی را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به خودآگاهی عمیق‌تری دست پیدا کنید.

کتاب «روان‌شناسی برای بازیگران» با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در ۳۰۲ صفحه منتشر شده است.

telegram2 files