جامعه روانشناسی و مشاوره کشور با آرمان های معمار انقلاب بیعت کردند.

جامعه روانشناسی و مشاوره کشور با آرمان های معمار انقلاب بیعت کردند.

حامعه روانشناسی و مشاوره کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) در صبح روز چهارشنبه ۹۴/۱۱/۱۴ همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه پبروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های معمار کبیر انقلاب بیعت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی کشور، دکتر اللهیاری به همراه اعضای شورای مرکزی، کمیسیون های تخصصی ، جمعی از همکاران و علاقه مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و اهدای تاج گل با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب، تجدید میثاق کردند. دکتر اللهیاری در گفتگوی کوتاهی گفت: یکی از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی ایران که با مدیریت و رهبری منحصر به فرد حضرت امام (ره)، همراهی آگاهانه مردم و لطف و عنایت خداوند بزرگ به ثمر رسید، ظهور و بروز نهادها و انجمن های علمی، صنفی و حرفه ای بوده است. بسیاری از سازمان های تخصصی و صنفی نظیر سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از برکات پیروزی بزرگترین انقلاب مردمی قرون اخیر بوده است. اعتماد به متخصصین و تولید علم از جمله اهداف مورد توجه معمار انقلاب اسلامی و در دو دهه اخیر، مورد اهتمام و تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.
خبرنگار روابط عمومی از حاشیه این دیدار می افزاید: سازمان های صنفی دیگر از جمله همکاران نظام پزشکی و جناب اقای دکتر زالی رئیس محترم این سازمان به همراه معاونین، کارکنان و اعضای جامعه پزشکی در تجدید میثاق جامعه متخصصین با آرمانهای امام راحل حضور داشتند.
گفتنی است همزمان با دهه فجر و در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهادها، سازمان ها و چهره های شناخته شده علمی و اجرایی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تجدید میثاق  با آرمانهای  امام به شهدای انقلاب و  هشت سال دفاع مقدس ادای احترام نمودند


telegram2 files