همایش روانشناسی حرفه ای ایران

همایش روانشناسی حرفه ای ایران

درباره همایش روانشناسی حرفه ای ایران ۱۴۰۲

این همایش درباره مدیریت کسب و کار در حوزه روانشناسی است. رویکرد اصلی همایش بررسی چالش‌های روانشناسان در تبدیل مهارت‌های روانشناسی به یک کسب‌وکار حرفه‌ای است.

در همایش، تخصص روانشناسی به مثابه کسب‌وکاری حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد. محورهای این همایش بر مبنای سامان‌دهی و مدیریت کسب‌و‌کار، تعیین اهداف و ارکان جهت‌ساز یک کسب‌و‌کار در حوزه روانشناسی و معرفی تکنیک‌های مختلف در این مسیر به شرکت‌کنندگان است. ازجمله تکنیک های مورد بررسی در این همایش، تکنیک‌های بازاریابی، جذب و نگه‌داشت منابع انسانی، مدیریت سرمایه و مدیریت مالی است.

ایده اصلی در همایش، ایجاد ذهنیتی کسب‌وکار محور در روانشناسان است. آنها به این ترتیب یاد می‌گیرند که یک کلینیک مشاوره روانشناسی یا حتی جلسات مشاوره خود را چگونه از دید یک حرفه درآمدزا نگاه کنند و از چه روش‌ها و با کمک چه مهارت ها و نیروهایی، باعث بهبود و پیشرفت کسب‌وکارشان در زمینه روانشناسی شوند.
شبکه سازی در زمینه روانشناسی و مدیریت کسب وکار در این همایش، مانند هر رویداد حضوری دیگری به روانشناسان در ساختن روابط حرفه‌ای خود کمک خواهد کرد.

محل برگزاری همایش روانشناسی حرفه ای ایران

دانشگاه تربیت مدرس، جامع ترین دانشگاه تحصیلات تکمیلی در ایران است که با هدف تربیت کادر هیات علمی آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۱۷ دانشکده و ۱۵ مرکز پژوهشی در این دانشگاه فعال هستند.
بر اساس گزارش ٢٠٢١ سیستم رتبه‌بندی URAP، این دانشگاه در بین ۵٠٠ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.
همایش روانشناسی حرفه‌ای ایران، در سالن جابر‌بن‌حیان این دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه تربیت مدرس

کارشناس مجری پنل گفتگو

علی نیک سرشت، دانشجوی دکتری سال آخر روانشناسی شناختی، گرایش شناخت اجتماعی است. وی در حال حاضر روانشناس سازمانی مجموعه اتوشناس و اتوخسروانی و مدیر آکادمی اتوشناس است و با سازمان های مختلف در حوزه آموزش و برگزاری کارگاه های اختصاصی حوزه روانشناسی سازمانی همکاری دارد. وی سابقه مدیریت در کلینیک مستانه و مدیریت دپارتمان روانشناسی سازمانی موسسه روانشناسی مهر مستانه را در کارنامه خود دارد.

دکتر نیک سرشت