آزمون جی‌ آر ای (GRE) یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

آزمون جی‌ آر ای (GRE) یکشنبه آینده برگزار می‌شود.

سایک نیوز به نقل از ایرنا: در این اطلاعیه آمده است آزمون جی‌.آر.ای ( GRE SUBJECT) روز یکشنبه هفتم خرداد ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از شروع فرایند آزمون همراه پرینت (مجوز ورود) Admission Ticket یا تایید ثبت نام که از سوی شرکت ETS به ایمیل داوطلبان ارسال شده، همچنین دو عددکارت شناسایی معتبر عکس دار (پاسپورت و کارت ملی) به سازمان سنجش به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، بین خیابان های استاد نجات الهی و سپهبدقرنی، پلاک۲۰۴، سازمان سنجش آموزش کشور- طبقه همکف سالن آزمون های بین الملل مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا آزمون جی‌آرای سابجکت میزان دانش زبانی داوطلبان را در مورد مفاهیم و موضوعات دانشگاهی می‌سنجد.

آزمون جی آر ای سابجکت GRE Subject آزمونی است که سطح اطلاعات داوطلبان از رشته تخصصی خود را به زبان انگلیسی می سنجد. هدف از این آزمون سنجش توانایی و معلومات داوطلبان برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

این آزمون برای هشت رشته تحصیلی روانشناسی، فیزیک، ریاضی، زیست شناسی، بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، شیمی و ادبیات برگزار می شود.

آزمون قرار بود ۱۹ فروردین ماه برگزار شد که سازمان سنجش آموزش کشور آن را به علت دریافت نکردن به موقع محموله پستی سوالات از ETS به تعویق انداخت که با اعلام این سازمان ، آزمون جی آر ای هفتم خرداد ماه برگزار می شود.

telegram2 files