همکاری سازمان نظام روانشناسی با شهرداری در حوزه سلامت روانی جامعه

 همکاری سازمان نظام روانشناسی با شهرداری در حوزه سلامت روانی جامعه
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اعلام آمادگی 113 نفر از مشاوران و روانشناسان سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات روانشناختى و مشاوره‌ای در وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: تا این لحظه  113 نفر از مشاوران و روشناسان سازمان نظام روانشناسی کشور که همه‌شان دارای پروانه سازمان نظام روانشناسی هستند به ما اعلام آمادگی کرده‌اند که در قالب کار داوطلبانه در زمینه مشاوره و روانشناسی به مردم خدمت‌رسانی کنند.
به گفته نصیری داوطلبین سازمان نظام روانشناسی می‌توانند علاوه بر خدمات مشاوره‌ای، در زمینه تولید محتواهای مرتبط با سلامت روانی جامعه و ارتباط با گروههاى در معرض آسیب روانى با شهرداری همکاری کنند.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری در حال تعریف زمینه‌های کار و همکاری با این عزیزان است، افزود: تعداد افرادی که اعلام آمادگی برای فعالیت داوطلبانه در زمینه روانشناسی داشته‌اند، قابل توجه است و شهرداری از این امر استقبال می‌کند و زمینه‌های همکاری مشترک با این عزیزان را به زودی فراهم خواهد کرد.
نصیری گفت:سامانه ١٣٧ شهردارى تهران نیز آماده دریافت اعلام آمادگى شهروندان در خصوص انجام کار داوطلبانه در این روزهاست.
منبع: بهداشت نیوز


telegram2 files