سمپوزیوم ‘روانشناسی و طب ورزشی’

سمپوزیوم ‘روانشناسی و طب ورزشی’

برگزاری سمپوزیوم ‘روانشناسی و طب ورزشی’ با حضور اساتید بین المللی و با حمایت ستاد علوم شناختی،  30 آذرماه در آمفی تاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران.

به گزارش ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، این سمپوزیوم علمی با سخنرانی پروفسور ‘ وینسنت والش Prof.Vincent Walsh ‘ مشاور وزیر ورزش انگلیس و مشاور روانشناس تیم های ملی و المپیک این کشور و دکتر ‘ امیرحسین پاکروان ‘ متخصص پزشکی ورزشی از دانشگاه کمبریج، پزشک تیم های ملی، اتحادیه فوتبال لیگ برتر فوتبال انگلیس و رئیس کمیته فعالیت بدنی پزشکان ورزشی اروپا، برگزار می گردد.
براساس این گزارش، محورهای سخنرانی در بخش رفتار حرکتی و روانشناسی رفتار ، شامل: ‘ تصمیم گیری ورزشکار در شرایط تحت فشار (خستگی بدنی، ذهنی) و تاثیر آن بر عملکرد’ و ‘بررسی روانشناسی مدرن در ورزش قهرمانی–روندهای جاری و آینده’ می باشند.
همچنین ، ‘آزمایشات غربالگری سلامت در ورزشکاران’ و ‘ساختار خدمات پزشکی در ورزش حرفه ای’ محورهای سخنرانی در بخش طب ورزش خواهد بود، ضمن این که کارگاه های آموزشی ‘شیوه نگارش مقالات ISI’ و ‘روانشناسی آسیب های ورزشی’ نیز در این سمپوزیوم برپا خواهد شد.
این سمپوزیوم با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی و رئیس انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی برگزار می شود و معرفی این انجمن و چگونگی فعالیت آن برای شرکت کنندگان تشریح خواهد شد.
مباحث و تازه های علمی سمپوزیوم روانشناسی و طب ورزشی، می تواند برای اساتید و دانشجویان رفتار حرکتی، روانشناسی ورزشی و طب ورزش، متخصصان و دانش آموختگان حیطه تندرستی و حرکات اصلاحی، مربیان تیم های ملی، کارشناسان فدراسیون های ورزشی و فیزیوتراپ های ورزشی، قابل استفاده باشد.
این سمپوزیوم به همت دانشکده تربیت بدنی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، دانشگاه علامه طباطبایی و یونسکو برگزار و به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.


telegram2 files