ملاقات معاونان سازمان نظام با اعضاء شورای نظام استان کرمانشاه و کردستان

ملاقات معاونان سازمان نظام با اعضاء شورای نظام استان کرمانشاه و کردستان

بنا به گزارش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران،

جلسه ملاقات عمومی معاونان سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با حضور دکتر محمد حاتمی مشاور عالی و معاون امور کمیسیونها و نظارت حرفه ای ، دکتر حمید پورشریفی معاون پارلمانی ، حقوقی و استانها و آقای اسماعیل تبار مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی برگزار شد .

در ابتدای این جلسه دکتر خدامراد مومنی رئیس سازمان استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان و بیان برنامه های در پیش رو پرداخت و آنگاه دکتر پورشریفی طی سخنانی عنوان داشت:

ظرفیت های اصلی روان شناسی و مشاوره، استان ها هستند. جایگاه شوراهای استانی، از دید سازمان جایگاه بسیار مهمی است، ما باید درصدد رشد و تائید برنامه های آنها باشیم. دکتر حاتمی در ادامه بیان کرد، استان کرمانشاه به دلیل شرایط منطقه ای و وجود آسیب های اجتماعی و روانی و هشت سال دفاع مقدس که کرمانشاه پیشتاز این دفاع ملی بوده است از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است. دانشگاه رازی در این چند سال اخیر در بخش روان شناسی برنامه ریزی خوبی داشته است، دکتر مومنی فردی با تجربه و از سالهای ۱۳۶۸ همراه و همگام خدمات روان شناسی و مشاوره بوده است . و برادران پر تلاش ما در کردستان الحمد ا… جزء شوراهای موفق ما بوده اند ، سازمان نظام توجه ویژه ای به این دو استان و همکاران پر تلاشی که در این استانها مشغول بکار هستند، دارد. در طی سال های اخیر در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره  تحولات زیادی صورت گرفته که ضرورت تثبیت جایگاه سازمان نظام را می رساند و الحمد ا… امروز ما در اسناد بالا دستی موفق به کسب پیشرفت هایی شده ایم.

وی درباره نحوه صدور مجوز فعالیت های حرفه ای روانشناسان گفت: همانند گذشته هیچ سازمان و ارگانی نمی تواند مجوز صادر کند. صدور مجوز مراکز ، پروانه اشتغال انحصاراً در اختیار سازمان است. اکنون وقت آن رسیده است که پس از سازمان دهی ستاد مرکز توجه و تمرکز خود را به استانها معطوف کنیم و به همین خاطر اکنون ما به استانها سفر کرده ایم تا مسائل و مشکلات استانها را بررسی کنیم و استانها را راه اندازی کنیم.


telegram2 files