پنج فیلم کوتاه با موضوع آسیب اجتماعی‌ آماده نمایش است.

پنج فیلم کوتاه با موضوع آسیب اجتماعی‌ آماده نمایش است.

سایک نیوز به نقل از ایرنا – مدیر انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی با بیان اینکه تولید ۱۰ فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دست انجام است، گفت: پنج فیلم از این تعداد با طی کردن مراحل تولید، اکنون آماده نمایش است.

احسان مهدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: فیلم‌های مورد نظر با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، تکدی گری، حاشیه نشینی، کودکان کار، آسیب های روانشناسی نظیر خشونت و افسردگی تولید شده است.
وی با بیان اینکه فیلم‌ها در قالب همایشی و ‌در نمایشگاه عکس به نمایش گذاشته خواهند شد،  ادامه داد: تدابیری اتخاذ شده تا فیلم‌های مورد نظر در مناطق مختلف شهر با حضور یک روانشناس به نمایش در آیند.
مهدیان افزود: همچنین با محوریت آسیب‌های اجتماعی به دنبال فراخوان عکاسی ۱۷ مجموعه عکس از عکاسان استان ارسال شد که از این میان ۹ مجموعه عکس قوی توسط تیمی متشکل از عکاسان حرفه‌ای استان انتخاب شد و ‌این اولین بار در سطح استان است که اجرای عکاسی به صورت پروژه‌ای اجرا شد.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی در زمینه تولید فیلم و عکس همواره در جشنواره‌های داخلی وخارجی درخشیده است و فیلمسازان و عکاسان این انحمن آثار فاخری خلق کرده‌اند.
همچنین این انحمن در زمینه آموزس نیز قدم‌های موثری برداشته که می‌توان گفت انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی جزو دفاتر ویژه انجمن سینمای جوان کشور است.

telegram2 files