آغاز طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۶ مهر

آغاز طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۶ مهر

به گزارش سایک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: چند برنامه مشخص در زمینه بهداشت روان و سلامت دانشجویان ارائه می کنیم که در چند بخش با سال‌های گذشته متفاوت است و بخش اول، پایش سلامت است که در این بخش برای هر دانشجو تست‌های اولیه پزشکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه وزارت علوم حضور همه دانشجویان ورودی ۱۳۹۵ (همه مقاطع) در برنامه معاینات پایش سلامت الزامی است و کارنامه سلامت باید جزء مدارک اصلی پرونده تحصیلی دانشجو باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: مراحل معاینات پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران در بازه زمانی تعیین شده از تاریخ ۲۶ مهر ماه سال جاری الی ۶ آبان ماه رایگان است.
به نژاد افزود: پرونده پزشکی هر دانشجو کامل تهیه و توسط پزشکان متخصص بررسی می‌شود که اگر در سلامت دانشجویان مشکلی وجود داشت، دانشجو در مراکز بهداشت دانشگاه تهران توسط پزشکان متخصص مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت: پرونده‌های مشاوره دانشجویان به صورت دقیق و محرمانه ایجاد می شود و دانشجویانی که با مشکلی روبرو هستند به صورت رایگان تحت درمان و مشاوره قرار می گیرند.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشجویان باید با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را در تاریخ های مشخص شده، کامل کنند.


telegram2 files