دیدار دکتر اللهیاری با رئیس دیوان محاسبات کشور

دیدار دکتر اللهیاری با رئیس دیوان محاسبات کشور

به گزارش سایک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور دیدار کردند.

در این نشست صمیمی که روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۱۲ در دیوان محاسبات کشور صورت گرفت دو طرف اظهار امیدواری کردند تا تعاملات سازمانی گسترش یابد.
در این نشست که با حضور مشاورین ریاست سازمان نظام نیز همراه بود دکتر عادل آذر ضمن تبریک به جهت انتخاب مجدد دکتر اللهیاری به سمت ریاست سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور اظهار داشتند تصویب قانون و تشکیل سازمان نظام در مجلس ششم که با اذن رهبر معظم انقلاب و تلاش جناب آقای دکتر اللهیاری صورت پذیرفت اقدام بزرگ و افتخار آمیزی بود که امروزه شاهد اثرات مثبت آن  هستیم.
رئیس دیوان محاسبات کشور افزود با توجه به رشد آگاهی جامعه و قشر جوان کشور امروزه شاهد هستیم که نفرات برتر کنکور سراسری و آزاد تمایل زیادی به تحصیل در رشته روان‌شناسی و مشاوره دارند که این خود نشان از اهمیت علم روان‌شناسی و مشاوره در جامعه پیشرفته امروزی دارد و این یکی از اثرات مثبت وجود سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور است.

در ادامه دکتر عباسعلی اللهیاری ضمن تبریک انتصاب جناب آقای دکتر عادل آذر به سمت ریاست دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: در چهار سال گذشته اینجانب و تمامی همکارانم در سازمان نظام تلاش کردیم تا ساختار مناسبی را برای این سازمان نوپا بنیان‌گذاری کنیم و نقش و اهمیت سازمان را در نظام سلامت روان کشور بر همگان بیشتر از گذشته نمایان کنیم که به حمدالله و به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به میزان رضایت بخشی در این امر موفق بوده‌ایم.
دکتر اللهیاری در ادامه به برنامه‌ها و اهداف پیش روی سازمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد با همکاری دستگاه‌ها، سازمانها و نهادهای دولتی این ظرفیت ایجاد می‌شود تا میزان اختلالات روانی جامعه را که امروزه گریبانگر آحاد جوامع است به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

ریاست سازمان در پایان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اعلام کرد با تمامی توان و ظرفیت آماده همکاری‌های مشترک با دیوان محاسبات کشور هستیم و از این فرصت استقبال خواهیم کرد.


telegram2 files