اجرای موفقیت آمیز اولین دوره فعالیت اتوبوس سلامت شهروندی تبریز

اجرای موفقیت آمیز اولین دوره فعالیت اتوبوس سلامت شهروندی تبریز

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز: اولین دوره فعالیت اتوبوس سلامت شهروندی تبریز از بهار سال جاری آغاز شد و تا امروز در بیش از ۳۰ نقطه شهر حضور پیدا کرده و خدمات مختلف سلامت و روانشناسی به بیش از ۳۰ هزار نفر ارائه شده است.

به گزارش سایک نیوز به نقل از مهر ،  علیرضا رحیمی مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در روز چهارشنبه ۷ مهرماه در مراسم اختتامیه اولین دوره فعالیت اتوبوس های سلامت شهروندی تبریز در مجتمع پتروشیمی تبریز با تاکید بر اینکه اتوبوس سلامت این اداره کل در ۳۰ منطقه تبریز خدمات مختلف سلامت ارائه کرد، افزود: خدمات سلامت (تست دیابت و فشارخون) و آموزش های روان شناسی با شیوه های نوین و ترک اعتیاد از جمله این خدمات بود.

رحیمی همچنین با اشاره به اینکه اتوبوس سلامت شهروندی یکی از ابتکارات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری بود، افزود: این اتوبوس باعث شد تا شهروندان در تمام نقاط شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار از خدمات مختلف روانشناسی ، سلامت و غربالگری به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه ۱۸ خانه سلامت توسط این اداره کل در شهر تبریز وجود دارد، ابراز داشت: اولین دوره فعالیت اتوبوس سلامت شهروندی تبریز از بهار سال جاری آغاز شد و تا امروز در بیش از ۳۰ نقطه شهر حضور پیدا کرده و خدمات مختلف سلامت و روانشناسی به بیش از ۳۰ هزار نفر ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش های ارائه شده در قالب اتوبوس سلامت ، نوین و به روز بوده است، اظهار داشت: اخیرا هم طرح پیشگیری از سرطان پستان و غربالگری آن توسط اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با همکاری بیمارستان بهبود به صورت رایگان آغاز شده است.


telegram2 files