دلایل عمده مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره دانشجویی

دلایل عمده مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره دانشجویی

دلایل عمده مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره دانشگاه ها چیست؟ رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: طی یکسال گذشته ۲۷ هزار جلسه مشاوره در مراکز مشاوره این دانشگاه برگزار شده است .

به گزارش سایک نیوز به نقل از حمید پیروی با اشاره به فعالیت های مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران گفت: از نظر من مراجعه دانشجو به مرکز مشاوره نشان دهنده رشد دانشجو است، چرا که این خود نشان می دهد که دانشجو، می خواهد از یک نظر تخصصی و حرفه ای کمک دریافت کند.

وی ادامه داد: مرکز مشاوره دانشگاه تهران، سال ۹۴ بالغ بر ۲۷ هزار جلسه مشاوره برای دانشجویان دانشگاه برگزار کرد که به نظر من آمار خوبی است که اگر آمار مشاوره الکترونیکی را نیز به آن اضافه کنیم، رقم قابل توجهی می شود، چون مرکز مشاوره دانشگاه تهران از طریق مختلف به دانشجویان خدمات ارایه می دهد.

رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران گفت: بیشترین دلایل مراجعه دانشجویان به مرکز مشاوره در بخش مسایل و مشکلات، مربوط به مسایل ارتباطی، خانوادگی و  تحصیلی است.

پیروی افزود:  در بحث اختلالات و بیماری ها نیز بیشترین دلیل مراجعه دانشجویان به مرکز مشاوره مسایل مربوط به اضطراب، افسردگی یا اختلالات خلقی است.


telegram2 files