برگزاری کارگاه آموزشی خانواده در زنجان

کارشناس معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده در زنجان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبر گزاری فارس، کارشناس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان، درباره برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه خانواده درمانی برای توانمندسازی روانشناسان و مشاوران استان زنجان برگزار شده است.

سیدمرتضی موسوی در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور توانمندسازی مشاوران و روانشناسان و نیز سمن‌های فعال، کارگاه آموزشی در حوزه خانواده برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه امسال برگزاری ۶ کارگاه برای مشاوران خانواده و چهار کارگاه برای سازمان‌های مردم‌نهاد بود، تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی درمان اعتیاد، درمان خیانت زناشویی و تشخیص اختلالات جنسی از طرف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان برگزار شد.

کارشناس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه تاکنون سه دوره از کارگاه‌های آموزشی مربوط برگزار شده است، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی مربوط در زمینه موضوعاتی از قبیل دلایل اعتیاد به مواد مخدر، خیانت‌های زناشویی و مسایل و مشکلات جنسی از عوامل مؤثر بر طلاق برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: این کارگاه‌ها با هدف مداخله علمی در فرآیند طلاق و به منظور توانمند‌سازی مشاوران و روانشناسان و نیز سمن‌های فعال در حوزه خانواده برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برگزار شد تا به کمک آنان و با توجه به ظرفیت موجود در این حوزه گام‌هایی برای تحکیم بنیان خانواده و نیز جلوگیری از متلاشی شدن خانواده‌ها برداشته شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه این کارگاه‌ها جزء برنامه‌های مصوب ۹۴ این معاونت محسوب می‌شود، بیان کرد: در هفته‌های آینده نیز با موضوعات خشونت خانوادگی، ارتباط موثر و اختلالات روانی این دوره از کارگاه آموزشی ادامه خواهد داشت.


telegram2 files