پیش شرط ازدواج با افراد مبتلا به اختلال شخصیت

پیش شرط ازدواج با افراد مبتلا به اختلال شخصیت

اگر تصمیم گرفته‌اید با کسی ازدواج کنید که مبتلا به یکی از انواع اختلال شخصیت است، نباید نظر متخصصان را نادیده بگیرید. اکثر آنان توصیه می‌کنند که پیش از چنین کاری، حتما به جلسات مشاوره بروید و با متخصصان حوزه سلامت روان مشورت کنید.

به گزارش سایک نیوز به نقل از سلامت نیوز، پزشک می‌تواند شما را به متخصصی ارجاع بدهد که توانایی کمک به شما و فرد مورد نظرتان را دارد. شما با استفاده از توصیه‌ها و دستورالعمل‌های متخصصان می‌توانید با افراد مبتلا به بیماری‌های روان‌شناختی ارتباط بهتری برقرار کنید. این نکته خصوصا برای زندگی سالم با کسانی که نقش زیادی در زندگی شخصی شما دارند یا کسانی که دوست‌شان دارید، از اهمیت خاصی برخوردار است.

دوست‌داشتن کسی که مبتلا به بیماری‌های روان‌شناختی است، می‌تواند واقعا سخت باشد. بنابراین همواره به یاد داشته باشید که شما باعث نشده‌اید که همسرتان به بیماری روان‌شناختی مبتلا شود. در هر صورت، اگر دست به چنین اقدامی زدید، نباید اهمیت مراقبت از خود را فراموش کنید. برای این کار هر روز باید زمان مشخصی را به خودتان اختصاص دهید تا از فشارها و تنش‌های روزمره دور شوید.

استفاده از آروماتراپی می‌تواند گزینه موثری برای شما باشد. برای این کار، کافی است تا عصاره‌های خاصی را انتخاب کنید که قابلیت درمانی داشته باشند. برخی متخصصان، عصاره‌هایی مثل وانیل، اسطوخودوس، بادرنجبویه و ترنج را توصیه می‌کنند. برای مثال، می‌توانید چند قطره از این عصاره‌ها را به آب گرم اضافه کنید و با آن دوش بگیرید.


telegram2 files