افتتاح ساختمان های جدید دانشگاه علامه طباطبایی با حضور وزیر علوم

افتتاح ساختمان های جدید دانشگاه علامه طباطبایی با حضور وزیر علوم

دانشکده روانشناسی، ادبیات و سر در ورودی اصلی دانشگاه علامه طباطبایی امروز با حضور محمد فرهادی وزیر علوم و معاون اداری مالی این وزارتخانه، رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار سایک نیوز،  دانشکده روانشناسی، دانشکده ارتباطات و سر در دانشگاه علامه طباطبایی، عصر سه شنبه 24 آذر ماه با حضور غلامرضا حداد رئیس دانشگاه، توسط وزیر علوم، با همراهی معاون اداری مالی وزارت علوم و تعدادی از معاونین دانشگاه افتتاح گشت.12

ساختمان جدید دانشکده روانشناسی در ضلع شمال غربی این دانشگاه احداث شده است و فاصله نسبتاً زیادی از درب اصلی دارد. پس از ورود از درب اصلی که به بانوان اختصاص داده شده و بعد از رد کردن ساختمان مدیریت به سمت چپ رفته و پشت ساختمان ورزشی این دانشگاه به محل ساختمان جدید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی می رسیم.

این دانشکده دارای 5 طبقه است که دفتر ریاست آن واقع در طبقه آخر است.

14کتابخانه و سایت دانشگاه، همچون ساختمان قبلی، در طبقه زیر همکف قرار دارد و از امکانات به روزتری برخوردار گشته است.

از جمله امکانات جدید این ساختمان، می توان سالن اجتماعات و آزمایشگاه روانشناسی آزمایشی با وسایلی جدید را نام برد.

دفتر مجلات نیز به داخل ساختمان و طبقه دوم منتقل شده است.photo_2015-12-20_14-09-10

از نکات خاص این ساختمان جدید، می توان به آسانسوری اشاره کرد که تنها مورد استفاده اساتید است و با کارت ورودی باز و بسته می شود. لذا اگر بدون داشتن کارت وارد آسانسور شوید خروج تنها در طبقاتی امکان پذیر است که قبلا با کارت توسط اساتید انتخاب شده اند!

 

دانشکده علوم ارتباطات

گفتنی است ساختمان اختصاص داده شده به دانشکده علوم ارتباطات نیز دارای چهار طبقه، 32 کلاس، 21 عضو هیات علمی و 13 اتاق برای اساتید است.

 

رونمایی از سایت “عطنا “

از جمله موارد دیگری که همزمان توسط وزیر علوم از آن رونمایی شد، باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبایی “عطنا” است.atna1

درخصوص هدف از راه اندازی این سایت، “عطنا” چنین می گوید: “اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی به ویژه در حوزه های علمی و فرهنگی، تولید محتوا و پوشش اخبار حوزه ی علوم انسانی و اجتماعی کشور و گذراندن دوره های عملی مهارت آموزی دانشجویان دانشکده ارتباطات با مدیریت تیم دانشجویی از جمله اهداف تاسیس عطنا است.”

 


telegram2 files