و باز هم خودکشی دیگر

و باز هم خودکشی دیگر

و باز هم خودکشی دیگر ! یکی از دانشجویان سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز، روز شنبه در محوطه خوابگاه این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه فارس، این دانشجوی سال چهارم زبان دانشگاه شیراز که  به دلیل مشکلات شخصی خود را از طبقه ۹ خوابگاه، به پائین پرت کرده است،به گفته برخی دانشجویان ساکن خوابگاه بوده است.

براساس گفته ها و شنیده ها این دانشجو، ساکن شیراز بوده و تا بعدازظهر هم هیچ نشانه‌ای از ناراحتی یا مشکل در وی دیده نشده است.

پورتال دانشگاه شیراز با درج اطلاعیه ای این خبر را تأیید کرده است و اعلام کرده: ” به اطلاع کلیه دانشگاهیان (اساتید گرامی، کارکنان محترم، دانشجویان معزز) می‌رساند که متاسفانه ساعت ۱۶ شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۹۵، یکی از دانشجویان سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه، به دلیل مشکلات شخصی اقدام به خودکشی کرده و موجب تأثر همگان گردید.”

به اطلاع می رساند، ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم نامبرده، اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است و مراتب در اطلاعیه های بعدی به استحضار همگان خواهد رسید. از خداوند منان مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آرزومندیم.”


telegram2 files