درخواست رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه “بیمه های پایه و تکمیلی” را در دوران کرونا جهت خدمات روان شناسی و مشاوره اجرایی شود.

درخواست رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و           رئیس سازمان برنامه و بودجه “بیمه های پایه و تکمیلی” را در دوران کرونا جهت خدمات روان شناسی   و مشاوره اجرایی شود.

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نطام روان شناسی و مشاوره دکتر محمد حاتمی  روز شنبه  مورخ 11/2/1400 دردیدار حضوری با دکتر محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت.

در مدت 18 ماه گذشته مردم کشورمان در شرایط بحران بسر برده اند این امر استرس، اضطراب و آمار اختلالات روانی را  افزایش داده است، در شرایط بحران مردم  به شدت نیازمند  مشاوره های روان شناسی می باشند، این امر می تواند در آرام سازی جامعه و ارتقاء کیفیت زندگی و همینطور پیشگیری از  آسیب های  اجتماعی-روانی  بسیار  موثر  باشد  و  در دوران پساکرونا  وضعیت  از  این  هم بدتر  است.

درخواست  داریم  در کوتاه  ترین  زمان  ممکن  بیمه های  پایه  و  تکمیلی  طبق  بند ج  ماده 102 قانون  برنامه  ششم توسعه  وضع گردد.  تا مردم بیشتر از  این آسیب  نبینند. در ادامه دکتر  نوبخت  اظهار داشت:  از  حضور  رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در سازمان برنامه و بودجه و توضیحات شفاف و روشن که  درباره وضعیت  سلامت روان مردم  دادند، تشکر می کنم.  معاون رئیس جمهور  گفت ؛ مطمئن  باشید، حداکثر  مساعدت را در این امر مهم خواهم کرد و دستور دادند این مساله  فوری بررسی شود .

در این دیدار دکتر  اصغر  عبدالهی معاون  حقوقی و پارلمانی سازمان نظام  حضور داشتند  و مقرر شد در روزهای  آتی در جلسات  کارشناسی که در سازمان برنامه و بودجه تشکیل  می شود. مساله بیمه های پایه و تکمیلی پیگیری جدی شود.

 

 

روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره      


telegram2 files