اپلیکیشن مشاوره آنلاین روان‌شناختی ویژه دانشجویان راه‌اندازی شد

اپلیکیشن مشاوره آنلاین روان‌شناختی ویژه دانشجویان راه‌اندازی شد

رییس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از راه‌اندازی سامانه مشاوره آنلاین روان‌شناختی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

منصوره سادات صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: از برنامه های مهم دفتر مشاوره و سلامت برای نیمسال جدید تحصیلی، راه اندازی سامانه مشاوره آنلاین روان شناختی است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه های کشور با نصب این اپلیکیشن از خدمات مشاوره و مداخلات روان شناختی مراکز مشاوره دانشجویی در ساعات مختلف شبانه روز به صورت یک دست استفاده کنند.

رییس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ادامه داد: این خدمات رسانی گام بسیار مهمی در توسعه خدمات مراکز مشاوره دانشجویی و حمایت روانی اجتماعی و ارتقای سلامت دانشجویان است.

وی درباره نحوه دریافت این اپلیکیشن خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن از طریق دفتر مشاوره و سلامت در اختیار مراکز مشاوره دانشجویی و از طریق آنان در اختیار دانشجو قرار می گیرد.

به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایرنا، یکی دیگر از اقدامات دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان که از امروز شنبه در دانشگاه ها و همزمان با شروع سال تحصیلی آغاز شد، پایش سلامت روان دانشجویان است. بخشی از این طرح شامل حمایت روانی، اجتماعی و بهداشتی دانشجویان دارای تجربه ناخوشایند از کووید ۱۹ می شود.

 

بیشتر بخوانید:

تکنیک های طلایی برای کنترل استرس در دوران کرونا

سلامت‌روان تمام دانشجویان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ پایش می شود

 


telegram2 files