آیا بیمه ازدواج وجود دارد؟

آیا بیمه ازدواج وجود دارد؟

ناصر صبحی، مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در کمیسیون تخصصی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیمه ازدواج را می توان از دفتر نمایندگی های بیمه تهیه کرد، گفت: در بیمه ازدواج سعی شده تمام نیازهای جوانان در امر ازدواج مورد توجه قرار بگیرد.
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در نشست کمیسیون تخصصی ازدواج و تعالی خانواده معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان پیش از ازدواج با مسئله مشاوره پیش از ازدواج و سپس با مسئله جهیزیه و خرید مسکن و سپس هزینه های جشن ازدواج، تولد فرزند و مسائل از این دست روبرو می شوند که در بیمه ازدواج سعی شده تمام این موارد در نظر گرفته شود.
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص دوره های مشاوره ازدواج گفت: مطابق ارزیابی های صورت گرفته بیشتر دوره های آموزشی ازدواج مربوط به آموزش ها پیش از ازدواج است و ما سعی داریم اقداماتی در راستای گسترش این آموزش ها به آموزش های پیش، حین و پس از ازدواج انجام دهیم.
صبحی افزود: در زمینه بیمه ازدواج تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا جوانان بتوانند با صرف وقت و هزینه کمتر از مزایای این بیمه استفاده کنند.
در بیمه ازدواج مبلغی برای مشاوره پیش از ازدواج، برگزاری مراسم عروسی و جهیزیه و یا رهن مسکن، کمک هزینه برای تولد نخستین فرزند در نظر گرفته شده است.
در بهمن‌ماه سال گذشته بسته‌ بیمه ازدواج با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان بیمه ایران رونمایی شد.
علاقمندان می توانند با خریداری بیمه نامه های ازدواج از دفتر نمایندگی های بیمه و پرداخت مبالغی ماهیانه از این بیمه ها استفاده کنند.


telegram2 files