تقدير رئيس سازمان نظام روانشناسي از عملکرد پليس در ايام مقابله با ويروس کرونا

تقدير رئيس سازمان نظام روانشناسي از عملکرد پليس در ايام مقابله با ويروس کرونا

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس،، دکتر “محمد حاتمی” رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشوربا نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،سرهنگ دکتر “سيد مجيد موسوي راد” مديرکل مشاوره و مددکاري اجتماعي ناجا وهمکاران ایشان به مناسبت روز روانشناس و مشاور دیدار و گفت و گو کرد. –
در این دیدار، دکتر “محمد حاتمي” ضمن تقدیر از اقدامات اثر گذار و مطلوب نيروي انتظامي در ايام مقابله با کرونا، گفت: در ايامي که خيلي ها در خانه و براي مراقبت از جان خود در قرنطينه به سر مي بردند، پليس با جان و دل پاي کار آمده بود.

وی ادامه داد: برابر بررسي ها، پليس در عين احترام، اقتدار و مهرباني در اين شرايط خاص، در اجراي برنامه هاي ستاد ملي مبارزه با کرونا عملکرد موفقي داشت اما به اعتقاد من، پليس در اين برهه از زمان بسيار خوش درخشيد که به نوبه خود از مجموعه کارکنان پليس قدرداني می کنم.

رئیس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور با تاکيد بر عقد تفاهم نامه همکاري ميان ناجا و سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور خواستار برگزاري جلسات و ارتباطات بيشتر در اين زمينه شد.

در ادامه این دیدار، سرهنگ “سيد مجيد موسوي راد” ضمن تبريک روز روانشناس و مشاور به دکتر”محمد حاتمی” رئیس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور و مجموعه همکاران وي، خاطرنشان کرد: همگام با ساير خدمات اجرايي پليس، اداره کل مشاوره و مددکاري اجتماعي ناجا علاوه بر انجام وظایف ذاتی، تلاش هاي بسياري از جمله اقدامات رسانه اي، آموزشي، تبليغاتي، مشاوره اي و… در راستای کاهش فشار رواني جامعه و تلطيف فضاي عمومي انجام داده است.

وی به برنامه هاي اداره کل مشاوره و مددکاري اجتماعي ناجا در خصوص شرايط جديد و يا پسا کرونايي اشاره و بیان کرد: در حال حاضر به دنبال توليد و ارائه بسته هاي جديد خدمتي به شهروندان در اين شرايط که امکان ارائه خدمات حضوري به شهروندان کمتر شده، هستيم که به محض آماده شدن بسترهاي لازم اطلاع رساني خواهد شد.

مدير کل مشاوره و مددکاري معاونت اجتماعی ناجا در پايان ضمن آرزوي سلامتي براي آقاي دکتر حاتمي و ساير همکاران روانشناس و مشاور زير مجموعه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، لوح تبريک معاون اجتماعي ناجا را به وی اهداء کرد.


telegram2 files