اولین جلسه شورای معاونین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال ۱۳۹۹ تشکیل گردید

اولین جلسه شورای معاونین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال ۱۳۹۹ تشکیل گردید

 

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، اولین جلسه حضوری شورای معاونین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره درروز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۲ با حضور دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و کلیه معاونین تشکیل گردید؛ در این جلسه ابتدا آقای دکتر محمد رضا صیرفی به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی معرفی شدو سپس عملکرد و دستآوردهای سازمان در سال ۱۳۹۸  و برنامه‌های سال ۱۳۹۹ مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر گردید؛ مصاحبه‌های کمیسیون‌های تخصصی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز گردد و کلیه پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با بحران کرونا رعایت شود.

دفتر حقوقی سازمان با همکاری معاونت انتظامی و رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای نظارت بر فضاهای مجازی را با دقت انجام دهند. کارها و فعالیت‌های سازمان به روال عادی برگردد. کمیته مقابله با عوارض روانی ویروس کرونا در تهران و استان‌ها تشکیل شودو فعالیت استان‌ها در سایت سازمان درج گردد.
گزارش و فعالیت‌های دو ماه گذشته و مشکلات مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره به رئیس جمهور محترم گزارش گردد. روز نهم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط کشور و با استفاده از فضاهای مجازی با محوریت سازمان  گرامی داشته شود.

 

 

روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره


telegram2 files