تصویب کارشناسی ارشد روانشناسی در دانشگاه پیام نور کرمانشاه

تصویب کارشناسی ارشد روانشناسی در دانشگاه پیام نور کرمانشاه

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از تصویب رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد برای مراکز اسلام آباد غرب و کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سعیدی پور پیش از ظهر پنجشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همه ما در دانشگاه پیام نور و ارشاد اسلامی به دنبال انجام کار فرهنگی هستیم، لذا باید اساس کارمان در این زمینه مبتنی بر تفاهم و همکاری باشد.

وی بیاناتش را چنین ادامه داد که : انجام کار فرهنگی هم نیازمند سخت افزار یا همان زیرساخت ها است و هم به نرم افزار لازم نیاز دارد.

سعیدی پور با تاکید بر اینکه فرهنگ باید زیربنای همه فعالیت ها حتی فعالیت های اقتصادی چون تولید خودرو باشد، ترویج این تفکر را نیازمند همکاری و تفاهم متولیان فرهنگی دانست و گفت: همه ما باید دید کلی به جامعه داشته و در ابعاد گسترده تری به آن توجه کنیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به نتایج مثبت در حوزه فرهنگ باید در کنار ایجاد زیرساخت ها به نرم افزارهای لازم که همان بحث فرهنگی آن است توجه ویژه شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه خاطر نشان کرد: کار فرهنگی به تنهایی امکان پذیر نیست و امیدوارم رسانه ها با نقدهای سازنده خود در این زمینه به ما کمک کنند.

سعیدی پور گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان کسی که دغدغه فرهنگ را در حوزه دانشگاه داریم یک مجری خوب برای اجرای تفاهم نامه مذکور باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از حضور ۲۵ هزار دانشجو در مراکز پیام نور استان خبر داد و اظهار داشت: اکثر رشته های دوره کارشناسی که در دانشگاه پیام نور مرکز فعال است را در دانشگاه های استان داریم.

سعیدی پور از تصویب رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد برای مراکز اسلام آباد غرب و کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد و گفت: شیوه آموزشی در دانشگاه هم حضوری و الکترونیکی بوده و اجباری برای آموزش الکترونیکی نداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه خاطر نشان کرد: مجوز ۲۲ رشته گرایش را هم برای کارشناسی ارشد گرفته ایم که ان شالله از سال آینده شاهد تحصیل دانشجویان در این گرایش ها خواهیم بود.


telegram2 files