تیم های مداخله در بحران سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور آماده همیاری به هموطنان آسیب دیده هستند

تیم های مداخله در بحران سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور آماده همیاری به هموطنان آسیب دیده هستند

به گزارش سایک نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام از ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره توسط تیم های مداخله در بحران این سازمان در استان‌های آسیب دیده با کمک نهادهای مجری به آسیب دیدگان خبر داد.

بر پایه این گزارش سازمان نظام روانشناسی ومشاوره ج.ا.ا. آماده همکاری با ستاد های بحران سراسر کشور و اعزام روان شناسان و مشاوران جهت   مداخله در بحران به استان های نیازمند خدمات روانشناسی ومشاوره است.

دکتر حاتمی همچنین با تاکید بر  سازمان استان ها نسبت به نظارت بر فرایند خدمات دهی نهادهای مجری از بعد آرامش دهی روانی به مردم، خواستار ارایه گزارش روزانه به مرکز شد.

از اعضاء سازمان نظام و روانشناسی و مشاوره کشور که آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند تقاضا می شود جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۹۲۰۶۱۷۸۹، مسئول اداره روابط عمومی تماس حاصل فرمایند.

دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی ومشاوره ج.ا.ا امروز چهارشنبه ۷ فروردین سال جاری، در تماس تلفنی با مسئولان شوراهای استان‌های گلستان، فارس، کرمانشاه و ایلام درجریان فعالیت تیم های مداخله در بحران سازمان یاد شده قرار گرفت. رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با تاکید بر این که اکنون ضرورت دارد روانشناسان ومشاوران با محوریت سازمان با همکاری نزدیک با سازمان های بهزیستی کل کشور و جمعیت هلال احمر، یاری رسان هموطنان آسیب دیده باشند از اعزام سایر روانشناسان و مشاوران از تهران و استان های همجوار در صورت نیاز خبر داد.

دراین تماس تلفنی، دکتر حاتمی یکی از وظایف مهم سازمان استان‌ها را نظارت بر چگونگی خدمت دهی نهادهای مجری و بررسی وضعیت روحی و روانی آسیب دیدگان عنوان کرد که باید روزانه به مرکز گزارش شود تا تمهیدات لازم صورت گیرد.


telegram2 files