اطلاعیه جدید انتخابات شوراهای استانی

اطلاعیه جدید انتخابات شوراهای استانی

اطلاعیه جدید انتخابات دومین دوره شوراهای استانی توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور بیان شد.

انتخابات روز جمعه مورخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ به طور همزمان و به صورت حضوری از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ در مرکز استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان برگزار می شود (بر اساس ماده یک آیین نامه و حدنصاب مصوب شورای مرکزی). انتخابات استان های ایلام، چهارمحال بختیاری، سمنان، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و یزدبه دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد داوطلبان، همزمان با انتخابات شورای مرکزی برگزار خواهد شد.

انتخاب کنندگان لازم است:
کارت عضویت معتبر داشته باشند که بیش از دو سال از اعتبار آن نگذشته باشد (حداقل تا بهمن ۹۲ اعتبار داشته باشد).
ساکن در حوزه انتخابی باشند (کنترل بر اساس فهرست ارسالی از طرف ستاد مرکزی انتخابات انجام خواهد گرفت).
افرادی که هنوز عضو نشده و یا تمدید عضویت نکرده اند لازم است در اولین فرصت از طریق شورای استان اقدام نمایند (مراجعه حضوری فردی برای عضویت و تمدید عضویت به سازمان مرکزی بلامانع است ولی به درخواست های جمعی که از طریق خارج از شورای استان ارسال شده باشد ترتیب اثری داده نخواهد شد).
هر فردی می تواند به پنج نفر برای عضویت در شورای استان رای دهد و رای جداگانه به یک نفر به عنوان بازرس انجام نخواهد شد.
فهرست نهایی به همراه مکان برگزاری انتخابات تا ۱۲ اسفند اعلام خواهد شد.
مطابق تقویم انتخابات، تبلیغات از ۱۳ تا ۲۰ اسفند مجاز است و هر گونه تبلیغات زودهنگام و نیز هرگونه تخریب دیگر داوطلبان تخلف محسوب می شود.
در صورت مشاهده هر گونه تخلف لطفا موارد را ابتدا به ریاست کمیسیون و هیات نظارت انتخابات مطرح و در صورت نیاز، مراتب را به ستاد اجرایی مرکزی و هیات نظارت مرکزی انتخابات گزارش فرمایید.

فهرست اولیه داوطلبان


telegram2 files