ثبت نام شرکت در همایش بین‌المللی علوم شناختی آغاز شد

ثبت نام شرکت در همایش بین‌المللی علوم شناختی آغاز شد

به گزارش سایک نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ثبت نام برای شرکت در هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی آغاز شد.

هفتمین همایش بین المللی علوم شناختی به مدت پنج روز از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مرکز بین المللی همایشهای رازی در تهران برگزار می شود. ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در کارگاه های آموزشی و ارائه مقاله فقط به صورت برخط و از طریق سامانه iccs.iricss.org انجام می شود. همچنین کارگاه های آموزشی این همایش در روزهای اول و دوم برگزاری آن تشکیل می‌شود و سه روز پایانی همایش به سخنرانی ها، میزگردها، سمپوزیوم ها و ارائه پوستر ها در حوزه های گوناگون علوم شناختی و  نمایشگاه تخصصی علوم شناختی اختصاص دارد.

شرکت کنندگان در این همایش از امتیاز بازآموزی “وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی” و “سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران” برخوردار می شوند. همایش بین المللی علوم شناختی هر دو سال یکبار با شرکت دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی و غیر ایرانی حوزه های علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

یکی از اهداف پژوهشکده علوم شناختی به عنوان برگزار کننده همایش های بین المللی دوسالانه علوم شناختی، کمک و مشارکت در فراهم ساختن بستر لازم برای گردآوری، تبادل اطلاعات و تجربیات، گسترش همکاری های علمی و پژوهشی، طراحی و اجرای پروژه های مشترک بین مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی، شرکت ها و موسسات دانش بنیان کشور در حوزه های علوم شناختی و توسعه  مبادلات علمی و پژوهشی آنها با مراکز پژوهشی و آموزشی سایر کشورها با نگاه ویژه به کشورهای اسلامی  است.

اولین حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه های علوم شناختی در نمایشگاه جانبی همایش از ویژگی های هفتمین همایش بین المللی علوم شناختی  خواهد بود. 


telegram2 files