جلسه مشترک وزرای علوم و بهداشت در خصوص رشته روانشناسی بالینی

جلسه مشترک وزرای علوم و بهداشت در خصوص رشته روانشناسی بالینی

به گزارش سایک نیوز به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۳۰۳ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، به ریاست دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

وزیر علوم در این خصوص اظهار داشت: در جلسه مشترک با وزیر بهداشت، مقرر شد تا با همکاری دو وزارتخانه تکلیف رشته روانشناسی بالینی و دیگر رشته‌هایی مشتمل بر آموزش بالینی هستند، روشن شود که هنوز تصمیم گیری نشده است.

وی ضمن اشاره به برخی مباحث در مورد رشته روانشناسی بالینی افزود: در جلسه مشترک اینجانب با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد تا با همکاری دو وزارتخانه تکلیف این رشته و برخی دیگر از رشته‌های مشابه که مشتمل بر آموزش بالینی هستند، روشن شود و هنوز در این زمینه تصمیم گیری نهایی نشده است.

در ادامه جلسه، گزارش معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون اجرای سند دانشگاه اسلامی ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به گستردگی فعالیت‌های صورت گرفته توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای «سند دانشگاه اسلامی» سرفصل‌هایی مانند سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های دینی و انقلابی با تأکید بر مراسم اربعین؛ اعتکاف و گسترش و بسط فرهنگ ایثار و شهادت با تأکید بر راهیان نور و…، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان؛ کرسی‌های آزاداندیشی؛ انجمن‌های علمی، تعامل با نهادها و مراکز فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد اشاره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

معاون آموزشی وزارت بهداشت از آخرین وضعیت انتقال رشته‌های مشترک می گوید
توضیحات دکتر الهیاری در حاشیه جلسه با دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 


telegram2 files