اعطای پروانه فعالیت به ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده

اعطای پروانه فعالیت به ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده

به گزارش سایک نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ناصر صبحی قراملکی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از اعطای پروانه فعالیت به ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه و با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: بیشتر متخصصان مراکز تخصصی ازدواج و خانواده را اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اعم از پروفسور، دانشیار و استادیار تشکیل می‌دهند، البته بیشتر آنها پروفسور و دانشیار هستند.

دکتر صبحی با بیان اینکه با اعطای این پروانه‌ها، ۳۱ استان کشور تحت پوشش مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده قرار خواهند گرفت، افزود: بدین ترتیب هیچ استانی بدون مرکز مشاوره تخصصی ازدواج نخواهد ماند. این مراکز در حال حاضر به علت برخورداری از پشتیبانی و تایید سازمان نظام روانشناسی و وزارت ورزش و جوانان مهمترین، تخصصی‌ترین و قانونی‌ترین مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کشور هستند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: استان‌های فاقد مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در اولویت دریافت پروانه بوده‌اند البته بیشتر پروانه‌های صادر شده مربوط به تهران و کلان‌شهرهاست چراکه جمعیت بیشتری دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر این ۷۰ مرکز، طی مراسم دیگر که تا پایان سال برگزار می‌شود، به سایر مراکز  واجد شرایط نیز پروانه فعالیت در زمینه مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده اعطا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:


telegram2 files