اقدامات حمایتی دانشگاه لستر انگلیس برای کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

اقدامات حمایتی دانشگاه لستر انگلیس برای کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

به گزارش سایک نیوز به نقل از ایسنا، دانشگاه لستر انگلیس برای کمک به کاهش اضطراب دانشجویان در ایام امتحانات مجموعه ای از امکانات حمایتی را ارائه کرده است.

پایگاه اینترنتی دانشگاه لستر در این خصوص می نویسد: مونوپولی یک “بازی تخته‌ای”(Board game) در زمینه خلق ثروت و اقتصاد است و انجمن دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارکنان این دانشگاه تغییراتی دراین بازی با توجه به ساختار دانشگاه اعمال کرده است تا دانشجویان با استفاده از آن در ایام مطالعه برای امتحان، به فشارهای روانی و اضطراب این دوران غلبه کنند.

این بازی از طریق انجمن دانشجویان این دانشگاه به فروش می‌رسد و میزان استقبال دانشجویان از این بازی بسیار بالا توصیف شده است.

 

سم وینتر مسئول بخش بازاریابی دانشگاه لستر در این خصوص می گوید: موضوع مبارزه با استرس ایام امتحانات همواره مورد بحث بوده است و این طرح توانسته است تاثیر مثبتی در دانشجویان ایجاد کند.

دانشگاه لستر مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی را برای ایام امتحانات دانشجویان در نظر گرفته است تا آنها از نظر روانی مشکلی نداشته باشند و صرفا بر مطالعه خود تمرکز کنند.

از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه وعده صبحانه در روز امتحان برای دانشجویان، کلاس‌های یوگا و تن‌آرامی و حتی اختصاص فضایی برای نگهداری از حیوانات دانشجویان در دوران امتحان اشاره کرد. مونوپولی دانشجویی نیز بخشی از این اقدامات محسوب می‌شود.

 یکی دیگر از امکانات جالبی که برای دانشجویان دانشگاه لستر فراهم شده است این است که درخواست‌های خود را با هشتگ لستر لاو در توییر مطرح می‌کنند و تیم اجرایی اتحادیه دانشجویان به بسیاری از آنها پاسخ مثبت می‌دهند. این درخواست‌ها می‌تواند، درخواست‌های ساده‌ای از قبیل یک دونات یا کوپن خرید از فروشگاه باشد و یا درخواست‌های بزرگتری مانند یک کنسول بازی پلی‌استیشن۴ را شامل شود.

بیشتر بخوانید:


telegram2 files