نخستین نشست روسای دانشکده های علوم تربیتی و روان شناسی در شیراز

نخستین نشست روسای دانشکده های علوم تربیتی و روان شناسی در شیراز

به گزارش سایک نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین گردهمایی و نشست هم اندیشی روسای دانشکده های علوم تربیتی و روان شناسی برتر کشور در دانشگاه شیراز برگزار شد.

دکتر بابک شمشیری ‌رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز در این گردهمایی اظهار داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی تبادل نظر اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده های علوم تربیتی و روان شناسی کشور، هم افزایی برای رشد و توسعه بیشتر ،اتخاذ مواضع مشترک و ترسیم برنامه ریزی مناسب است.

وی افزود: پذیرش دانشجو در برخی واحد های دانشگاهی و موسسات آموزش عالی افزایش یافته است و هیچ نظارتی بر این واحد های دانشگاهی نیست و خروجی های بی کیفیت این دانشگاه ها،‌ به فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر لطمه وارد کرده است.

همچنین در این نشست دکتر جوادی پور از دانشگاه تهران،‌ دکتر عبدالهی از دانشگاه خوارزمی ،‌دکتر رضایی از دانشگاه الزهرا،‌ دکتر عابدی از دانشگاه اصفهان، ‌دکتر امین ایزدی از دانشگاه فردوسی مشهد ،‌ دکتر مرعشی از دانشگاه شهید چمران،‌ دکتر هادیان فرد ،‌معاون آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز،‌ دکتر ثالثی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر خرمایی معاون پژوهشی دانشکده به بیان دیدگاه ها ی خود پرداختند.

بر این اساس از مهمترین موضوعاتی که در این گردهمایی مورد تبادل نظر قرار گرفت، ایجاد دبیرخانه دائمی برای استمرار گردهمایی ها، تجدید نظر در برنامه درسی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی،‌ نحوه همکاری و خدمت رسانی به جامعه،‌ اعتراض به حذف گرایش برنامه ریزی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد علوم تربیتی و رشته مشاوره در مقطع کارشناسی بود.

گفتنی است، گردهمایی روسای دانشکده های برتر کشور به میزبانی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز و با حضور هیئت رئیسه دانشکده و روسا و نمایندگانی از دانشگاه های تهران ، الزهرا، خوارزمی، ‌مشهد، اصفهان و‌ شهید چمران اهواز در سالن مرحوم دکتر رضویه دانشگاه شیراز برگزار شد.


telegram2 files