تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۵

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۵

به گزارش سایک نیوز به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۵ این دانشگاه در روز سه‌شنبه ۲۷ مهر خبر داد.

دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: “نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۷ مهر از طریق سایت www.azmoon.com   اعلام می‌شود

او گفت: “نتایج قبولی اعلام شده در تکمیل ظرفیت به منزله یک پذیرش جدید است و به معنای از بین رفتن قبولی قبلی نیست، بلکه داوطلب پذیرفته شده مختار است بین این پذیرش و پذیرش اصلی خود هرکدام را که ترجیح داد، انتخاب و در واحد مورد نظر خود ثبت‌نام کند.

دکتر حسین‌زاده لطفی درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۵ نیز گفت: “نتایج این دسته از داوطلبان تا پایان این هفته اعلام می‌شود.

همچنین نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز عصر سه‌شنبه ۲۷ مهر از طریق سامانه www.azmoon.net  اعلام می‌شود.


telegram2 files