برگزاری همایش پلیس، روانشناسی، مشاوره

همایش پلیس، روانشناسی، مشاوره در تاریخ هفتم و هشتم بهمن ماه با همکاری سازمان نظام و انجمن روانشناسی تربیتی ایران برگزار خواهد شد.

اهداف همایش:

  1. تبیین و ترویج ادبیات نظری و مفهوم روانشناسی پلیس با ایجاد فضای1153693907 ارائه دستاوردها، یافته ها ، مطالعات و تجربیات علمی و عملی با حضور متخصصین ، صاحب نظران و علاقمندان
  2. شناخت و تبیین کارکردهای اساسی و کاربردی علم روانشناسی در ماموریت های درون و برون سازمانی(روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی سلامت ، روانشناسی خانواده های نظامی وانتظامی)
  3.  شناخت ظرفیت های علمی و عملی موجود در کشور
  4. جهت ارتقاء پلیس دانش محور در حوزه علم روانشناسی
  5. دستیابی به راهبردها جهت پیوند و هم افزایی دانش و تجربه در حوزه های تخصصی روانشناسی پلیس
  6. شناسایی و معرفی آخرین دستاوردهای جهان در حوزه روانشناسی پلیس

مرکز تحقیقات و کاربردی معاونت بهداشت ، امداد و درمان ناجا اقدام به برگزاری اولین همایش ملی با عنوان پلیس ، روانشناسی و مشاوره  در مورخ ۷ و ۸ بهمن ۱۳۹۴ در محل سالن همایش‎های برج میلاد نموده است و در این راستا به پاس اعتماد پژوهشگران عزیز و به منظور بالابردن سطح کیفی همایش علاوه بر ارائه بالاترین امتیاز باز آموزی، کلیه مقالات پذیرفته شده درکتابچه همایش(سی دی مجموعه مقالات) نمایه و منتشر خواهند شد و مقالات برتر در ویژه نامه طب انتظامی با درجه علمی پژوهشی چاپ خواهد گردید، ضمناً در حاشیه همایش کارگاه های تخصصی با حضور اساتید سرشناس جامعه روانشناسی برگزار می گردد.

به علاوه به شرکت کنندگان این همایش مدرک با بالاترین امتیاز بازآموزی از سازمان نظام اعطا خواهد شد.

اطلاعات بیشتر:

http://www.teb.police.ir/cppc/index.php?slc_lang=fa


telegram2 files