به تصویر کشیدن طولانی‌ترین نقاشی کشور توسط دو هزار کودک در تهران

به تصویر کشیدن طولانی‌ترین نقاشی کشور توسط دو هزار کودک در تهران

دوهزار کودک از محله‌های مرکزی شهر تهران روز چهارشنبه ۲۷ مرداد طولانی‌ترین نقاشی کشور را با موضوع «آسمان آبی، زمین پاک» به طول یک کیلومتر در بوستان رازی به تصویر می‌کشند.

به گزارش سایک نیوز به نقل از سید عباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در این باره گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان، از سوی اداره آموزش‌های شهروندی برنامه طولانی ترین نقاشی کشور در موضوع «آسمان آبی، زمین پاک» با مشارکت آموزش و پرورش ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی ملی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند.

طباطبایی با بیان اینکه بیش از ۲هزار کودک از جمله دانش‌آموزان مدارس استثنایی و اعضای کانون های آموزش شهروندی در این برنامه حضور می‌یابند، افزود: به تمام کودکان شرکت‌کننده در برنامه طولانی‌ترین نقاشی وسایل نقاشی شامل پالت، قلم‌مو، کلاه، دستکش، رنگ،کاور و پک پذیرایی داده می‌شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱، جشنواره طولانی‌ترین نقاشی کشور روز چهارشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در خیابان قزوین – ضلع شمالی بوستان رازی – مسیر پیاده روی انجام می‌شود و این برنامه با اجرای گروه تئاتر شخصیت محبوب کودکان «عمو شکلات» به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده این نقاشی ۱۰۰۰ متری که روی بوم کشیده می‌شود، به نام دانش‌آموزان منطقه ۱۱ تهران در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت خواهد شد.


telegram2 files