فرزندان با تحقیر شدن در دام اعتیاد گرفتار می شوند

فرزندان با تحقیر شدن در دام اعتیاد گرفتار می شوند

نبی الله شاه محمدی در همایش آموزشی توانمندسازی و افزایش سطح آگاهی رانندگان تاکسی پیرامون مواد مخدر و معضلات آن در سطح کلان شهر اراک که با همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و سازمان تاکسیرانی برگزار شده بود، شرکت و به عنوان اولین سخنران از اقدامات صورت گرفته به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر استان از همکاری و همدلی شهرداری اراک و سایر سازمان‌های زیر مجموعه آن شهرداری قدردانی و تشکر کرد.

وی به موضوع آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: با کم شدن صمیمیت، محبت و نشاط در ارتباط میان همسران یا والدین با فرزندان و همچنین با افزایش تحقیر کردن فرزندان و دوری جستن از عواطف خانواده‌ها به طور جدی در معرض آسیب‌های گوناگون از جمله اعتیاد قرار می‌گیرند.

به گزارش سایک نیوز به نقل از ایلنا، شاه محمدی بیان داشت: نیاز است والدین بر عملکرد و فعالیت فرزندان خود نظارت کرده و تدابیر لازم جهت پر کردن اوقات فراغت آنان را  به عمل آورند.

دبیر شورا از رانندگان تاکسیرانی استان به عنوان سفیران ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح اجتماع یاد کرد و بیان داشت: رانندگان می توانند با دریافت آموزش های پیشگیری اولیه از اعتیاد خودشان در هنگام فعالیت در سطح شهر مطالب آموزنده و هشداری در زمینه آسیب های اجتماعی و یا مضرات مواد مخدر آگاهی سازی کنند.

شاه محمدی درپایان از مسئولین سازمان تاکسیرانی و شهرداری در خواست نمود تا این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد ودر حوزه پیشگیری اولیه تدابیری اندیشیده شود تا جهت آموزش خانواده تاکسیرانی وحتی اتوبوس رانی نیزچنین اقدامی به عمل آید.


telegram2 files