زمان انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

زمان انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

زمان انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور اعلام شد. در اجرای مواد ۷، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷و۱۸ قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران مقرر است انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی و هیأت بازرسان روز جمعه مورخ ۹۵/۴/۲۵ به طور همزمان و حضوری در سراسر کشور برگزار شود. براین اساس شایسته است کلیه اعضای محترم سازمان بیش از گذشته نسبت به سرنوشت حرفه‌ای خود احساس مسئولیت نموده و با انتخاب افرادی بصیر، متعهد، متخصص و خدمتگزار ادامه رشد و تعالی همه جانبه سازمان را تضمین نمایند. به طور قطع آینده حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران کشور و صیانت از شئونات حرفه‌ای و اعتلای بهداشت روان شهروندان و جلب اعتماد مراجعین در گرو احساس مسئولیت جمعی و ایفای رسالت خطیر سازمانی می‌باشد.

با توجه به الزامی بودن کارت عضویت و کارت ملی در زمان اخذ رأی، در صورت نداشتن کارت و یا اتمام اعتبار کارت عضویت در اسرع وقت به تهیه و تمدید آن اقدام نمایید. در ضمن براساس آییننامه انتخابات، رأی گیری به صورت مستقیم و با حضور فرد رأی دهنده صورت میپذیرد و به هیچ وجه رأی گیری به صورت وکالتی امکان پذیر نیست.

به منظور فرهنگ سازی و شرایط حضور هر چه بهتر اعضاء محترم سازمان در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیأت بازرسان، هماهنگی لازم با وزارت کشور( فرمانداریها) و شهرداری تهران (فرهنگسراها) به عمل آمده است. فرآیند چگونگی این همکاری براساس ماده ۱۰ و ۱۱ آییننامه انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی و هیأت بازرسان متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

تقویم انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی و هیأت بازرسان

ردیف شرح فعالیت

زمان

از تا
۱٫ ثبت نام از داوطلبان عضویت در دبیرخانه ستاد ۹۵/۰۳/۱۶ ۹۵/۰۳/۲۳
۲٫ بررسی مدارک داوطلبان عضویت در ستاد ۹۵/۰۳/۲۴ ۹۵/۰۴/۰۵
۳٫ اعلام اولیه اسامی داوطلبان در سایت سازمان ۹۵/۰۴/۰۶
۴٫ مهلت اعتراض کتبی به نتیجه بررسی اولیه صلاحیت به دبیرخانه ستاد ۹۵/۰۴/۰۷ ۹۵/۰۴/۰۹
۵٫ رسیدگی به اعتراضات ۹۵/۰۴/۰۹ ۹۵/۰۴/۱۳
۶٫ اعلام اسامی نهایی داوطلبان ۹۵/۰۴/۱۴
۷٫ تبلیغات داوطلبان از ساعت ۹ صبح

۹۵/۰۴/۱۷

تا ساعت ۹ صبح

۹۵/۰۴/۲۴

۸٫ رأی­ گیری ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۹٫ اعلام اولیه و تدریجی نتایج آرا ۹۵/۰۴/۲۶ ۹۵/۰۴/۲۸
۱۰٫ رسیدگی به شکایات احتمالی ۹۵/۰۴/۲۹ ۹۵/۰۴/۳۰
۱۱٫ اعلام نتایج نهایی انتخابات ۹۵/۰۴/۳۱


telegram2 files