مردم روی دیگر “زندگی” را تجربه کنند

مردم روی دیگر “زندگی” را تجربه کنند

 

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیاری از رسوم و فرهنگ‌ها را که قرن‌ها بر روابط خانوادگی حاکم بوده متوقف کرده است، گفت: ما تاکنون در زندگیمان از انواع امکانات و تفضلات الهی برخوردار بوده‌ایم. مشیت الهی بر این قرار گرفت؛ ویروس کوچک کرونا جهان را تکان دهد و این خود نشانه قدرت لایزال الهی است.

به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محمد حاتمی اظهار کرد: ما تاکنون در زندگیمان از انواع امکانات و تفضلات الهی برخوردار بوده‌ایم. مشیت الهی بر این قرار گرفت ویروس کوچک کرونا جهان را تکان دهد و این خود نشانه قدرت لایزال الهی است.

وی ادامه داد: ویروسی به این کوچکی بسیاری از ارزش‌ها را دگرگون کرد. این ویروس، بسیاری از رسوم و فرهنگ‌ها را که قرن‌ها بر روابط خانوادگی حاکم بوده متوقف کرده است.

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: اکنون مردم روی دیگری از زندگی را تجربه می‌کنند، گونه‌ای از زندگی که ارتباط اجتماعی محدود است؛ در منزل بمانیم؛ رسم دیده بازدید عید نوروز را متوقف کنیم. زندگی در منزل جریان دارد. هنر انسان این است، زندگی را در درون خانواده شیرین کند.

وی همچنین با اشاره به سبک زندگی جدید، بیان کرد: در مدتی که منزل هستیم، ارتباطات و سرگرمی‌های جدیدی در خانه ایجاد کنیم. اعتماد به نفس، امید و شادمانی را در سبک زندگی جدید بیافرینیم، انسان خلاق است. اکنون این فرصت در اختیار ماست، خلاقانه در خانه بمانیم و زندگی بانشاطی داشته باشیم.


telegram2 files