سخنرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه آقاي دکتر محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

سخنرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه آقاي دکتر محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه آقاي دکتر محمد حاتمی، رییس جدید سازمان نظام روان شناسی و مشاوره که چهارشنبه ۱۵ اسفند در تالار کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد حضور يافته و به ايراد سخنراني پرداختند.

ایشان فرمودند: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، یکی از سازمان های مهم و تاثیر گذار در مدیریت و انسجام بخشی و ایجاد هم افزایی بین عناصر تعیین کننده در این حوزه چه بین اعضای خودش و چه به عنوان تنظیم کننده رابطه بین اعضا با حاکمیت، با دولت، با مجلس، با قوه قضاییه و همچنین هدایت و نظارت ارتباط بین روانشناسان و مشاوران با مردم و جامعه هدف است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتند: الآن یکی از کارهای اساسی که ما کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که به عنوان ماموریت خود به آن اعتقاد داریم، ایجاد نظام های صنفی است. الآن به طور مشخص طرح نظام صنفی روزنامه نگاران، هنر در دستور کار است و من این سازمان را از منظر نظام صنفی نگاه می کنم که باید هم تقویت شودو هم با همدلی اقتدار پیدا کند. کمک کنیم به آقای دکتر حاتمی تا این نظام صنفی در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

من از آقای دکتر حاتمی و همه عزیزانی که در این جمع حضور دارند و بعضا حضور ندارند و از چهره های موثر و تاثیرگزار هستند هم در ترویج فرهنگ استفاده از روانشناسی و مشاوره و هم تاسیس و سازمان دهی این مجموعه در قالب نظام صنفی تشکر می کنم.
من امیدوارم آقای دکتر حاتمی با تجربه مدیریتی موثری که در جاهای مختلف از جمله صدا و سیما، بنیاد شهید، بخش های مختلف دانشگاهی و علمی که داشتند در این مسئولیت هم انشاءالله درخشش بیشتری داشته باشند.


telegram2 files