اطلاعیه شماره ۳ اداره کل ورزش و جوانان در خصوص طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج”

اطلاعیه شماره ۳ اداره کل ورزش و جوانان در خصوص طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج”

 

ویژه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها و دارندگان مدرک دکتری تخصصی رشته های روان شناسی و مشاوره، دارندگان پروانه فعالیت از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و مدیران و مسئولین فنی مراکز مشاوره دارای مجوز از مراکز ذیصلاح

 

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها و دارندگان مدرک دکتری تخصصی رشته های روان شناسی و مشاوره، دارندگان پروانه فعالیت از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و مدیران و مسئولین فنی مراکز مشاوره دارای مجوز از مراکز ذیصلاح می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۱ این موسسه مبنی بر برگزاری طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج” دوره اختصاصی برای گروه های مذکور در نظر گرفته شده است.
افراد فوق الذکر می بایست ضمن ورود به صفحه اختصاصی ثبت نام این دوره به آدرس tot.modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” اقدام به ایجاد پروفایل کاربری نمایند و علاوه بر مدارک خواسته شده در قسمت ساخت پروفایل، مدارک ذیل را در قسمت ” آپلود فایل های تکمیلی” بارگزاری نمایند:

اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها: حکم کارگزینی
دارندگان مدرک دکتری تخصصی در رشته های روان شناسی و مشاوره: مدرک دکتری تخصصی
دارندگان پروانه فعالیت از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره: پروانه فعالیت از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره
مدیران و مسئولین فنی مراکز مشاوره دارای مجوز از مراکز ذیصلاح: مجوز مرکز و تاییدیه مسئول فنی

در صورت تکمیل صحیح پروفایل و بارگذاری تمام موارد مورد نیاز، طی ۲۴ ساعت کاری پروفایل کاربری تایید و از طریق ایمیل و نیز پیامک (درصورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و واجدین شرایط امکان ثبت نام آنلاین در دوره “تربیت مربی مهارت های ازدواج” را خواهند داشت. (تذکر: ثبت نام قطعی در دوره طی دو مرحله انجام می شود: مرحله اول ایجاد پروفایل کاربری و مرحله دوم ثبت نام قطعی در دوره پس از تایید پروفایل)

این دسته از متقاضیان پس از ایجاد پروفایل کاربری، می بایست:
١. نام و نام خانوادگی
٢. شماره تلفن همراه
٣. عبارت “اطلاعیه شماره ۳”
۴٫ نام استانی که از طریق اداره کل ورزش و جوانان آن استان معرفی شده اند (در صورت عدم معرفی از ادارات کل استانی نیازی به ارسال اطلاعات بند شماره ۴ نیست و امکان ثبت نام در لیست رزرو برای متقاضی فعال خواهد شد.)
را به آیدی TOTezdevaj@ از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” و یا لیست رزرو این دوره برایشان فعال شود.

** لازم به ذکر است متقاضیانی که از قبل دارای پروفایل کاربری فعال در سایت موسسه آموزش عالی مدت می باشند نیازی به ایجاد پروفایل کاربری جدید ندارند. این افراد می بایست:
١. نام و نام خانوادگی
٢. شماره تلفن همراه
۳٫ نام استانی که از طریق اداره کل ورزش و جوانان آن استان معرفی شده اند (در صورت عدم معرفی از ادارات کل استانی نیازی به ارسال اطلاعات بند شماره ۴ نیست و امکان ثبت نام در لیست رزرو برای متقاضی فعال خواهد شد.)
۴٫ عبارت “اطلاعیه شماره ۳”
۵: عبارت “پروفایل قبلی”
را به آیدی TOTezdevaj@ از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” و یا لیست رزرو این دوره برایشان فعال شود.

*** تذکر بسیار مهم:
امکان ثبت نام در دوره برای افراد مذکور حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره می باشد و بعد از این زمان سهمیه دوره به افراد واجد شرایط لیست رزرو اختصاص داده خواهد شد.
با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر می شود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. در صورت ثبت نام و عدم حضور (بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی و نیز دوره های رایگان موسسه آموزش عالی مدت از فرد سلب خواهد شد.


telegram2 files