اطلاعیه شماره ۲ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج”

اطلاعیه شماره ۲ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص  طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج”

 

ویژه دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روان شناسی و مشاوره

 

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روان شناسی و مشاوره می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۱ این اداره کل مبنی بر برگزاری طرح ملی “تربیت مربی مهارت های ازدواج” امکان ثبت نام در لیست رزرو این دوره برای این دسته از متقاضیان فراهم می باشد.

افراد مزبور می بایست ضمن ورود به صفحه اختصاصی ثبت نام این دوره به آدرس tot.modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” اقدام به ایجاد پروفایل کاربری نمایند. در صورت تکمیل صحیح پروفایل و بارگزاری تمام موارد مورد نیاز، طی ۲۴ ساعت کاری پروفایل کاربری تایید و از طریق ایمیل و نیز پیامک (درصورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و واجدین شرایط امکان ثبت نام آنلاین در لیست رزرو “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” را خواهند داشت. (تذکر: ثبت نام قطعی در دوره رزرو طی دو مرحله انجام می شود: مرحله اول ایجاد پروفایل کاربری و مرحله دوم ثبت نام قطعی در دوره پس از تایید پروفایل).

این دسته از متقاضیان می بایست پس از ایجاد پروفایل کاربری، نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و واژه “رزرو” را به آیدی @TOTezdevaj از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در لیست رزرو “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” برایشان فعال شود.

امکان ثبت نام برای افراد مذکور از ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره فعال خواهد شد. این امکان صرفا در صورت عدم تکمیل ظرفیت دوره توسط واجدین شرایط اطلاعیه شماره ۱ فراهم می باشد.

اطلاع رسانی در خصوص امکان ثبت نام افراد لیست رزرو در دوره، صرفا از طریق کانال تلگرامی موسسه آموزش عالی مدت به آدرس: modat02142920@ انجام خواهد شد. با توجه به ظرفیت محدود دوره ها به متقاضیان توصیه می شود جهت آگاهی از اطلاعیه های صادره در خصوص امکان انتقال از لیست رزرو به دوره اصلی در این کانال عضو شوند.

** لازم به ذکر است متقاضیانی که از قبل دارای پروفایل کاربری فعال در سایت موسسه آموزش عالی مدت می باشند نیازی به ایجاد پروفایل کاربری جدید ندارند. این افراد می بایست نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، واژه “رزرو” و عبارت “پروفایل قبلی” را به آیدی @TOTezdevaj از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در لیست رزرو “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” برایشان فعال شود.

*** تذکر بسیار مهم:
با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر می شود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام در دوره اصلی اقدام نمایید. در صورت ثبت نام و عدم حضور (بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی از فرد سلب خواهد شد.
بدیهی است ثبت نام در لیست رزرو هیچگونه حقی برای شرکت در دوره ایجاد نخواهد کرد و شرکت در دوره منوط به وجود ظرفیت خواهد بود.

 

منبع: وزارت ورزش و جوانان


telegram2 files