اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان در خصوص کلیات و فرایند اجرایی طرح ملی” تربیت مربی مهارت های ازدواج”

اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان در خصوص کلیات و فرایند اجرایی طرح ملی” تربیت مربی مهارت های ازدواج”

اطلاعیه شماره ۱ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص کلیات و فرایند اجرایی طرح ملی” تربیت مربی مهارت های ازدواج”- ویژه افراد معرفی شده از ادارات کل استانی

بدینوسیله به اطلاع می رساند طرح ملی ” تربیت مربی مهارت های ازدواج ” از تاریخ ۹۷/۰۲/۰۲ در قالب کارگاه های آموزشی دوروزه به صورت رایگان و متمرکز در شهر تهران اجرا خواهد شد. در این طرح به شرکت کنندگان مدرک رسمی مورد تایید وزارت ورزش و جوانان اعطاء و این افراد مجاز به تدریس در دوره های آتی مهارت های ازدواج “ویژه عموم” خواهند شد.

بر اساس هماهنگی دفتر برنامه ریزی امور جوانان با ادارات کل استانی وزارت ورزش و جوانان و بر مبنای توزیع جغرافیایی جمعیت کشور، سهمیه هر استان و شهرستان های تابعه به تفکیک مشخص و اسامی واجدین شرایط به این اداره کل ارسال شده است.

افراد مزبور می بایست ضمن ورود به صفحه اختصاصی ثبت نام این دوره به آدرس tot.modat.ac.ir و مطالعه کامل “راهنمای ثبت نام در سایت” اقدام به ایجاد پروفایل کاربری نمایند. در صورت تکمیل صحیح پروفایل و بارگزاری تمامی موارد مورد نیاز، طی ۲۴ ساعت کاری پروفایل کاربری تایید و از طریق ایمیل و نیز پیامک (در صورت عدم مسدود بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی متقاضی) اطلاع رسانی شده و واجدین شرایط امکان ثبت نام آنلاین در دوره “تربیت مربی مهارت های ازدواج” را خواهند داشت. (تذکر: ثبت نام قطعی در دوره طی دو مرحله انجام می شود: مرحله اول ایجاد پروفایل کاربری و مرحله دوم ثبت نام قطعی در دوره پس از تایید پروفایل)

این دسته از متقاضیان می بایست پس از ایجاد پروفایل کاربری، نام، نام کاربری، شماره تلفن همراه خود و نام استانی که از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده اند را به آیدی TOTezdevaj@ از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در “دوره تربیت مربی مهارت های ازدواج” برایشان فعال شود.

لازم به ذکر است افراد معرفی شده از سوی ادارات کل استانی وزارت ورزش و جوانان که از قبل دارای پروفایل کاربری در سایت موسسه آموزش عالی مدت می باشند نیازی به ایجاد پروفایل کاربری جدید ندارند. این افراد می بایست:

۱ -نام و نام خانوادگی
۲- شماره تلفن همراه خود
۳- نام استانی که از طریق اداره کل ورزش و جوانان آن استان معرفی شده اند.
۴ -عبارت “پروفایل قبلی”
را به آیدی TOTezdevaj@ از طریق تلگرام ارسال نمایند تا امکان ثبت نام در دوره برایشان فعال شود.

تذکر بسیار مهم:
امکان ثبت نام در این دوره برای افراد مذکور حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره می باشد و بعد از این زمان سهمیه دوره به افراد واجد شرایط لیست رزرو اختصاص داده خواهد شد.
با توجه به رایگان بودن دوره اکیدا متذکر می شود فقط در صورتی که از امکان حضور خود در دوره مطمئن می باشید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید در صورت ثبت نام و عدم حضور(بدون در نظر گرفتن علت عدم حضور) حق شرکت مجدد در دوره های مشابه آتی از فرد سلب خواهد شد.

 

منبع: وزارت ورزش و جوانان


telegram2 files