آغاز دوره های رایگان تربیت مربی مهارت های ازدواج از دوم اردیبهشت

آغاز دوره های رایگان تربیت مربی مهارت های ازدواج از دوم اردیبهشت

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن اعلام زمان آغاز دوره های تربیت مربی مهارت های ازدواج به تشریح فرایند اجرایی این دوره ها پرداخت.

اکرم گل محمدی عنوان کرد: دوره های تربیت مربی برای برگزاری کارگاه های مهارت های ازدواج در سراسر کشور از دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود. در این دوره ها بر اساس هماهنگیِ دفتر برنامه ریزی امور جوانان با ادارات کل استانی وزرات ورزش و جوانان، بر مبنای توزیع جغرافیایی جمعیت کشور، سهمیه هر استان و شهرستان های تابعه به تفکیک مشخص و اسامی واجدین شرایط به این اداره کل ارسال شده است.

وی افزود: این افراد در قالب کارگاه های آموزشی دو روزه به صورت رایگان و متمرکز در شهر تهران آموزش خواهند دید و پس از دریافت مدرک رسمی مورد تایید وزارت ورزش و جوانان مجاز به تدریس در دوره های آتی مهارت های ازدواج “ویژه عموم” خواهند شد.

گل محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه کلیه فرایندهای اجرایی این دوره ها به صورت آنلاین انجام می گیرد، افراد معرفی شده از استان ها باید ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی tot.modat.ac.ir نسبت به ایجاد پروفایل کاربری در این سایت و نیز ثبت نام نهایی در دوره مشخص شده اقدام نمایند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد سایر علاقمندان به شرکت در این دوره ها که از طریق ادارات کل استانی معرفی نشده اند، چنین توضیح داد: در صورت عدم استفاده استان ها از ظرفیت تخصیص یافته، احتمالا ظرفیت محدودی برای سایر علاقمندان در این دوره ها ایجاد می شود که این متقاضیان حتما باید دانشجو و یا فارغ التحصیل مقاطع تکمیلی رشته های روان شناسی و مشاوره باشند.

گل محمدی ادامه داد: علاقمندان برای آگاهی از این امکان می توانند از طریق اطلاعیه های منتشره در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، موضوع را پیگیری کنند.

 

منبع: وزارت ورزش و جوانان


telegram2 files