انجمن اورولوژی ایران و ویزیت رایگان مردان

انجمن اورولوژی ایران و ویزیت رایگان مردان
انجمن اورولوژی ایران در هفته سلامت به مردان ویزیت و مشاوره رایگاه ارائه میدهد. دکتر محمد رضا نوروزی، رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: امسال نزدیک به نیمی از اورولوژیست‌های کشور در هفته ملی سلامت مشاوره رایگان به مردان ارائه می‌دهند. انجمن اورولوژی ایران از امروز و همزمان با آغاز هفته ملی سلامت مردان (یکم تا ۶ اسفند) در ۳ بیمارستان مهم کشور از جمله بیمارستان لبافی‌نژاد، امام خمینی(ره) و شهید هاشمی‌نژاد خدمات مشاوره و ویزیت رایگان برای تشخیص بیماری‌های جنسی مردان ارائه می‌دهند. همچنین حدود ۱۰ تا ۱۵ سرای محله در مناطق مختلف خدمات مشاوره و ویزیت را برای عموم مردم رایگان انجام می‌دهند.

به گزارش ایران، دکتر محمد رضا نوروزی گفت: علاوه بر آن به بیماری‌های انتقالی از راه جنسی نیز می‌پردازیم. این مسائل در بسته‌های آموزشی برای ۲ مخاطب عام و خاص تهیه شده که در روز سلامت مردان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. در این نشست همچنین دبیرانجمن اورولوژی ایران درباره خطرات اطلاع‌رسانی ضعیف درباره مشکلات و بیماری‌های جنسی هشدار داد.

دکتر نوروزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مطرح کردن بیماری‌های منتقله از روابط جنسی به عنوان خط قرمز برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: مطرح کردن این مسائل از زبان یک پزشک که دارای تخصص است هیچ مانعی ندارد و چه بهتر است که این خط قرمزها توسط پزشک شکسته شود. زیرا در حال حاضر بروزبیماری‌های جنسی در کشور محسوس است که اطلاع‌رسانی نکردن در این خصوص و رعایت خط قرمزها ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد.


telegram2 files