راه اندازی کلینیک روانشناسی ورزشی

راه اندازی کلینیک روانشناسی ورزشی

دبیر فدراسیون پشکی ورزشی کلینیک روانشناسی را از جمله بخش های تخصصی درمانگاه این فدراسیون دانست که به طور منظم به جامعه ورزش خدمات ارائه می دهد.

به گزارش سایک نیوز به نقل از ایسنا، دکتر تورج ملک محمدی با اشاره به اینکه درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی خدمات تخصصی و متنوعی را با بهره گیری از شماری از بهترین متخصصان کشور ارایه می کند، گفت: یکی از این خدمات روانشناسی است که به طور منظم به جامعه ورزش ارائه می شود. به واقع روانشناسان فدراسیون علاوه بر حضور در اردوها و تمرینات تیم های ملی به صورت گروهی و فردی نیز خدمات و مشاوره لازم را به جامعه ورزش در محل درمانگاه فدراسیون ارائه می کنند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: جنس کار روانشناسی ورزشی بسیار متفاوت با روانشناسی عمومی است و ما با بهره گیری از تخصصی ترین روانشناسان ورزشی، به دنبال آن هستیم که روانشناسی ورزشی را به صورت تخصصی تر دنبال کنیم مثلا برای ورزشکار رشته والیبال روانشناسی از جنس آن ورزش که خود شرایط روانی آن را دنبال کرده باشد، مشاوره دهد یا برای ورزش های وزنی مثل کشتی، تکواندو، جودو و… که وزن و کاهش وزن در ان دخیل هستند، روانشناسی از جنس خود این ورزش ها مشاوره ارائه کند.

ملک محمدی با بیان اینکه امیدواریم با این حرکت فضای اعتماد میان ورزشکاران و مسئولان رشته های مختلف و روانشناسی صمیمی و تخصصی تر شود، افزود: علاقه مندان برای دریافت خدمات مختلف فدراسیون از جمله خدمات روانشناسی می توانند از طریق سایت فدراسیون و سیستم نوبت دهی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید


telegram2 files